Translate

torsdag 22. mars 2007

Not going snowholing after all....

Oh well, not going snowholing this weekend after all... There's only one person to blame, but he claims he'd have to leave his nose behind at home if he was to come, and that would have been silly, so I'll let him off since he's got a cold. Better luck next time!

I won't be wearing out my new chair anyway though, since I'm going to the cinema to see Lyrics and Music or something like that, the film with Hugh Grant, with Anniken tomorrow. Then Irene is having a party at their house on Saturday night, so I'll show my face there too! Should be a good weekend. Looking forward to a couple of days off work.

4 kommentarer:

  1. Jeg syns det er fint at du ikke skal på snøhuletur! :)

    SvarSlett
  2. Hehe, kan tenke meg det ja :) Må vel inrømme at jeg ikke har noe i mot en rolig helg i Oslo heller... Og gleder meg til kvelden hos dere da :)

    SvarSlett
  3. Gikk glipp av en snøhuletur i fantastisk vær da... Var på skitur i Rondane i helga, og så speiderne på vei ned fra fjellet mens vi hadde en liten pause i "løypekanten". Noen av dem trenger et lite pakkekurs;)

    SvarSlett
  4. Tror det er mange små speidere (eller er vel egentlig foreldrene) som trenger pakkekurs. Skulle ønske mamma og pappa hadde visst litt mer da jeg var liten... Har noen minner med sekken hengende nedpå hælene jeg og...

    SvarSlett